تیم فوتبال سایپای البرز در لیگ سیزدهم با مربی ترک‌تبار خود به رتبه سیزدهم رسید. هنوز مشخص نیست انگین فیرات برای فصل بعد هم مربی سایپا است یا خیر؟
 
به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، در شرایطی که نزدیک به 100 روز تا آغاز لیگ چهاردهم باقی مانده است، باشگاه سایپا هنوز برنامه‌ای برای آماده‌سازی تیم خود و حضور قدرتمند در لیگ را ندارد. سعید تقی‌زاده، سخنگوی باشگاه سایپا می‌گوید این باشگاه فعلا در حال بررسی شرایط است و هنوز برنامه دقیقی برای آماده‌سازی تیم ندارد.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا انگین فیرات فصل بعد هم در سایپا می‌ماند به ایسنا گفت: در حال بررسی عملکرد ایشان در فصل گذشته هستیم تا با بررسی دقیق تصمیم نهایی اتخاذ شود اما سیاست کلی باشگاه سایپا ثبات در برنامه‌هاست. با آقای فیرات قبل از به پایان رسیدن فصل صحبت‌های اولیه را انجام دادیم و خواستیم که برنامه خود را برای فصل بعد ارائه کند. در کل باید بگویم پس از ارزیابی‌های کارشناسی در مورد ادامه همکاری با فیرات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
 
این در حالی است که انگین فیرات در مورد ماندن در سایپا دچار تردید است. او که در حال حاضر در ترکیه به سر می‌برد در گفت‌وگویی با خبرنگار ایسنا گفت: از کار کردن در باشگاه سایپا راضی هستم. آنها به طور کامل به تعهدات خود عمل کردند اما من هم چند پیشنهاد خوب از کشورهای عربی و همین طور ایران دارم که در حال بررسی آنها هستم. البته اولویت اول من در ایران باشگاه سایپا است.
/2759/